Mot Blåkulla!

Idag har jag varit påskkärring!
Och jag var sötast av alla

Har vart påskkärring på jobbet!
Jag var den enda som var seriös dessutom
Så söt så..
Undrar hur många komplimanger jag fått idag?

Nina ska såklart vara värst!
Så fort hon fick syn på mig satte hon igång
Sen kom hon med ett halvt påskägg på huvudet och fjädrar överallt
Hon är söt hon..
Kan inte ta att nån annan är bättre :P

Jag tyckte att jag såg ut som en amerikansk sigenare

Ett litet barn gick fram till Matte (chefen)
"Men.. vad är du för nått?"
"Jag är ett påskägg ser du väl"

(Han hade också ett halvt påskägg på huvudet)
Sen nästa gång Matte gick förbi ropade barnet:
"Titta där är ägget!"
Sött..

Ska ta o sova nu..
Ska upp tidigt och passa Tyra imorn!

Sebbe är på konsert..
Eller vad man nu ska säga..
Han är ute och roar sig iaf!

Imorn kommer min man hit..
Vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick du nå godis när du var påsk kärring då ? ;) hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback