Fredag

En helt vanlig fredag på jobbet
Vad mer finns det att säga?

Lollo och hennes pojkvänner
Den yngre, den mitt emellan och den äldre
She got it all

Sparbankskillarna kom in och skrattade åt oss
"Hur känns det efter förlusten?"
Vänta ni bara..

Åkte hem till min älskling på kvällen
Underbart skönt att få komma hem!

Han och hans far hämtade mig i Danderyd
Tack!
Annars hade jag somnat på bussen och vaknat på Karolinska

När jag kom hem mumsade jag lite smörgåstårta
Smaskens!

Uppe i vår lilla stuga hade älsklingen gjort enormt fint!
Han hade städat och bäddat med nya lakan
På min huvudkudde låg:
En flaska vin med en fastknuten röd ros på, vindruvor och cheez crunches.
UNDERBART!
Min man vet precis vad jag vill ha
Alldeles perfekt efter en hård arbetsvecka

Jag älskar dig Sebbe
Du gör allt för att jag ska må bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback