Det är olika datum varje helg

Lööövly kväll på donken
Älskar dig gumman

Nina kom på mig med att käka räkor ur soptunnan
Äckligt tänker du nu.. Jag vet!
Men tänk dig..
Alldeles superfina räkor som ligger i en bytta alldeles framför näsan
Vem skulle inte käka upp dom?
Eller är det bara jag som patetiskt försöker lyxa upp min vardag?

Vi har tydligen ny kontrollant i butiken
Söt och i passande ålder för mig sa Nina
Jag var ju tvungen att försöka spana in honom
Men han gömde sig..
Vilken typ!

Åkte med Sebbe in till donken
Sen åkte han hem..
Snyft
Nu måste jag sakna honom ända tills tisdag
För då ska jag til staden
Baby, I'm coming home

När vi väntade på bussen stannade en blå/grå BMW brevid och tutade
Tydligen på mig sa Sebbe
Såklart!
I'M HOT, DAMN I'M HOT
And you know it..
Visade sig vara Rickard, Henke och Peter
Kul att träffa kändisar

Jesus gjorde mig sällskap efter att Sebbe åkt
Vi drog ner en runda på Görla
Jesus använde blinkers
Hur pinsamt får det bli?
Vem fan använder blinkers på ett streetrace?
Jo, 2 brudar i en Calibra såklart
Fräschaste bilen på bygget

Galet trist det var då
Regnade massor så ingen körde
Galet B att vara kvar där
Drog till donken istället
Snacka om att jag är stammis där

Massa kaffe och flumm
Det är olika datum varje helg
Vilken dum blondin kläcker ur sig en sådan kommentar?
Ni vet.. Och ni älskar henne för det!

Grabsen i BMW'n gled förbi
Allihopa åkte till Coop för att frossa i godis

Jag och Jesus smög om kring
Hon fick på sig ett par rosa gummistövlar
Sedan kröp vi vidare på golvet
Vinkade till övervakningskamerorna
Också ett ord till hänga gubbe btw

När vi trodde att dom gått var det inge kul att krypa runt där längre
Så vi gick ut igen..

Men inga grabbar fanns vid bilarna..
HAHA!
Bus på språng!

Jesus backade till Calibran bakom hans BMW
Och jag backade till framför
Haha, nu är dom fast
Sedan sprang vi och gömde oss bakom en annan bil
Det var grymt kul att se deras miner!
Men när Henke satte sig i bilen, startade och började backa runt var det inte lika kul
FASEN! AKTA VÅRA BILAR!

Som tur var gick det bra
När vi sprang fram och hejdade honom iaf..
Gud vet vad som hänt annars!

Vi är ena riktiga busar du och jag gumman!
Ett minne for life som nu är dokumenterat för allmänheten i våra bloggar

VI ÄGER

www.tystatanke.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback