Besök på jobbet

Inte mycket till sömn
Jävla bror

Hela natten höll han och David igång
Vid 5 imorse var det som värst!
Då väckte dom hela huset genom att kasta runt på bananer
Joel vart ursinnig!
Mamma kommer upp och är lika tokig hon
Sen lugnar det ner sig lite

Vid 7 kommer mamma upp igen och lever rövare
Dax för simon att ta sin medicin
Jävla snorunge

Åkte till jobbet till 10

Jobbat med Nina och Lollo idag
Mina favriter!
Men Lollo...
Alla killar är inte mina pojkvänner

Jesus kom och hälsade på mig på jobbet!
Värsta trevligt!
Hon var ju såklart på väg till karln..
Kul att hon tänker på mig då och svänger förbi
Älskar dig gumman

Jag vill ha:
*Massa nya kläder (gula kläder)
*Pengar till skor (massa skor)
*Solglasögon (kan aldrig bli för mycket utav det goda)
*En ny plånbok (gärna en som matchar mobilen)
*Hårförlängning (kommer snart)
*Piercing i överläppen (kommer när jag flyttat)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback