Bakisdag

Legat bakis hela söndagen
Men förvånadsvärt pigg

Vaknade flera gånger med lyckades hela tiden somna om
Men när jag vaknade sista gången och Sebbe inte var där fick det vara nog
Då var det helt enkelt dags att kliva upp

Åt mackor med massa grönt på till frukost
Satt ute med Adam
Njöt i solen och hade det trevligt
Sebbe var med sin mor och handlade middagsmaten

Såg på film..
John Tucker Must Die
Aaahh... ÄLSKA!
Precis sådanna filmer som jag vill se
Sebbe vägrade..

Jag hjälpte svärmor att skura ute-bordet
Riktigt duktigt av mig
Tänk dessutom på att jag var bakis

Sprang runt barfota med min tå
Stackars mig hade ont
Aj, aj aj..

Lånade Sebbes skor när jag skulle åka hem
Det var dom enda som jag kunde ha utan att det gjorde massa ont
Det gjorde bara lite ont i dom


Hem och lägga mig i min tomma, ensamma, kalla säng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback