5-års jubileum

Igår firade butiken 5 år
Hurra, hurra, hurra 200110-3

Tog på mig min fina servitrisdräkt som jag knåpat ihop
Och åkte iväg till jobbet

Det var bara till att brygga kaffe det första man gjorde
Och sedan skulle det fortsätta så hela dagen
Alla andra i personalen sminkades om till clowner
Så det var jag och resten av den galna personalen

Kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe....
Det tog aldrig slut..

Jag o Nina öste på hela dagen!
Fy fasen vilket högtryck det var!
Bara vällde in med kunder hela tiden

Jag har sålt över 200 koppar kaffe
Och då ingår ju påtår
Så ni kan ju tänka er vad jag fick koka kaffe!

Min servitrisdräkt fick boysen på jobbet att tänka på nått helt annat
Jag såg visst inte så oskyldig ut längre
Hm... Vad tycker ni?

Anders o Therese, Anders o Therese, Anders o Therese
Någon uppskattade verkligen dräkten

Jag och Robin gick och handlade tillsammans efter jobbet
Det var riktigt mysigt!
Lurade Vickan i kassan att vi var tillsammans
"Betalar du eller jag?"
Hahahaha..

Fick höra världens roligaste!
Jag kammade hem butiken till en 2:a plats i Lotto-tävlingen
Så nu har vi en biljett till ombudsgalan

Han som bjöd på kaffe och tårta i butiken
Roger tror jag att han hette
Han trodde att han var läcker..
Men han var galet gay!
Snäll var han iaf..
Han masserade ut alla min knutor i nacken
Och sedan drog han alla kotor i ryggen tillrätta


Idag ska jag sälja Keno!
Hoppas att alla andra tänker likadant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback